måndag 3 december 2012

lever!

ja gott folk jag lever! förlåt att jag inte har skrivit på hur länge som helst men förra veckan på måndagen så började jag min praktik och jag är så trött efter praktiken så jag somna as tidigt. urk det är så jobbigt att gå upp vid 05:00 och hålla sig vaken hela dagen så ja måste bara vila en stund på eftermiddagen/kvällen men det slutar med att jag sover hela natten ist :P menmen.

Det har inte hänt så mycket mer än att jag går på praktik under vardagarna.

Idag så har jag gått på stan med Becca och Gabbi, riktigt trevligt. Jag köpte ett par vinterskor som är as sköna!! Och jag fryser inte om fötterna kan jag säga. Så fort jag hade köpt vinterskorna så bytte jag från mina vanliga till vinterskona och jag blev varm nästan på en gång, så det var det värt, inte var dem dyra heller, 149 kr kosta dem :)
sen så köpte jag avsminknings servetter, den är helt okej iaf, dem funkar och det är det som är huvudsaken men när dem är slut så ska jag köpa en annan sort som heter nivea ( är osäker på hur det stavas, så hoppas ni förstår ändå ) för dem är skit bra men jag testa detta som jag köpte nu bara för att dem kosta ca 15 kr åh nivea kosta 40 kr så ville se om dem billiga var bra.

Jag har inte gjort så mycket idag annars, har pratat med pappa,mamma,helena och andré i mobilen. hade tråkigt på lunchen så då ringer man och stör alla man kan :P HAHA.

Måste bara säga tack André för min sena present :) bättre sent än aldrig, hihi. Men jag blev glad ändå, 100 kr fick jag av honom idag. Ja det är så att jag fyllde år i november och jag hade inte fått något från honom så han var gullig och förde över 100 kr till mig idag så jag fick något av honom innan julen kommer, riktig gullig bror man har, tack bror min!

Nehe nu ska jag fixa lite här innan det är dags för sängen, det är praktik som gäller i morron åh då måste jag vara pigg och glad!
god natt på er alla där ute :)

1 kommentar:

  1. kul me dpresenter som man inte räknat med :)

    SvaraRadera