måndag 17 december 2012

Hjälpsam!

Ja hrls förra veckan så var jag sjuk, så jag orkade inte att skriva i bloggen, urk hatar att vara sjuk men nu är jag frisk igen bara lite förkylning kvar :)

Men idag är det måndag och jag kommer inte lägga upp något band idag för jag orkar inte det.

Men det har ju varit praktik idag åh där var jag jätte hjälpsam! Det var en tant som var inne och handla hon tappa sin korg så jag hjälpte henne med hennes varor. Hon hade en blomma i korgen så det vart massa jord men jag var så duktig och städade och erbjöd mig att hjälpa henne att handla men hon ville inte ha den hjälpen av mig så det var bara att forsätta med arbetet som jag höll på med.

Annars hände det inte så mycket idag på praktiken, det var en bra dag. Jo det hände en grej, Henrik som min handledare eller vad det nu heter sa att jag kommer få en julklapp av honom på fredag för idag på morgon mötet som vi har innan vi öppnar så fick alla en julklapp. Undra vad jag får, så man längtar lite till fredag för att se vad man får utav honom :)

På kvällen nu så har jag kollat buss tider åt min kära bror som kommer komma ner den 27 dec och åker hem den 30 dec, längtar redan efter honom!
Jag och john skulle åka till affären åh sen slänga lite soppor men vi åkte ut till svärmor :) riktigt mysigt. Hon bjöd på ett glas cider och den var as god. Lite chocklad också, vet inte vad dem heter men pappa om du läser detta så vet du nog vad dem heter för du köper dem alltid till jul. Det är vit chocklad och mjölk chocklad det är snäckor,muslor och sjöhäst som är formerna, vet du vad jag menar?
Innan vi skulle åka hem så tog hon fram en klänning som jag fick av henne, snäll svärmor jag har! bild på klänningen kan komma i morron om jag har ork att lägga upp den.

Nu är det dags för sängen för min del, ska upp 05:00 för att duscha på morgonen blev lite sent idag.
Hoppas ni har haft en bra dag för det har jag, hejsvejs!

1 kommentar:

  1. ja jag vet vad du menar det är nog det där belgiska sjä snäckorna... MEn du iår blir det inga :)

    SvaraRadera