tisdag 4 december 2012

snöar!

Jag kan nog säga att jag hade ren tur att jag köpte mina vinterskor igår för idag när jag tittar ut innan jag ska till praktiken så såg jag hur det snöar och hur mycket snö det låg på marken, fatta vilken tur jag hade att jag köpte dem igår! Jag tänkte göra så att jag lägger upp en bild på skorna så ni får se hur dem ser ut, för jag tänkte att ni är nog lite nyfikna på hur dem ser ut :)

Praktiken har gått bra idag, har gjort det vanliga jag gör men jag fick gå till en annan Hemköp för att lämna några varor så det är det nya jag fick göra, kommer säkert få göra det fler gånger.
På lunchen köpte jag en energi dricka på flaska, red bull finns nämligen i flaska som jag inte har sett förut och jag tycker det är skit smart att dem har så för då kan sånna som jag som dricker långsamt spara den hur länge som helst! Men iaf, jag fick inte upp korken på den, den satt ju som berg, men Peppe var snäll som hjälpte mig!

Nu ska jag ge Gangster mat och jag ska ringa pappa, efter det så ska jag laga mat till mig själv både till nu och till i morron, så då lagar man lite extra mycket, smart jag är nu tycker jag.

Måste bara säga, idag är det tisdag och det ska vara för gästbloggare men jag har inte sett någon som har hört av sig. vill du vara gästbloggare? skriv till min mail: rothvoss_rebecka@hotmail.se

Här kommer 2 bilder nu:


Var bara tvungen att lägga ut denna bild, tycker att Gangster är så himla söt här
han sover på mig menas jag tittar på film :)


Här är mina snygga skor!

ska försöka skriva här i morron också!
ha det bäst där ute i mysiga snön :D

1 kommentar:

  1. vilka fina skor o söt bild på katten

    SvaraRadera