torsdag 6 december 2012

trötter!

Hejsan där ute i internet världen :)
Ja idag så har man varit på praktiken, har inte hänt så mycket där idag, har bara gjort det vanliga. Började fem minuter tidigare så jag slutade fem minuter tidigare, rätt skönt ändå :)

Efter praktiken så åkte jag till Ljungsbro och hälsade på Matilda och Malmiss. Riktigt kul var det, länge sen man träffade dem så då passade vi på idag. Vi åt tillsammans, kollade på julkalendern också. Sen efter det så kollade vi på en film men jag var tvungen att åka innan dem var slut, men den va skit rolig och bra, minns bara inte va den hette :P Vi pratade rätt mycket om allt och inget.
Vi får ta och ses snart igen tycker jag, tack för kvällen :)

Så nu är man hemma igen och ska snart sova. Vad har man gjort denna lilla stund hemma då? Jo man har gett Gangster mat och fixat kattlådan, släppte ut Gangster i någon minut då han ville gå in igen, får nog hålla på så ett tag innan han kommer gå ut nu när det är massa snö ute, men snart lär han sig :)

Nu ska jag fixa mig lite sen är det sängen som väntar för mig, ska först prata med mamma och pappa, ha det gött alla där ute :)

1 kommentar: