måndag 10 december 2012

Gökboet off course

Ja idag är det måndag och då brukar jag bjud på ett band, så här kommer det!

Gökboet off course

Jag interjuva dem här när dem spelade hos oss på roadrunnes., den 3 november 2012.

1. Hur länge har bandet funnits?
1 vecka.
2. Hur kom det sig att ni startade?
Det beror på att vi gillar musik och varandra samt att vi gillar göra konstiga saker som vi gör när vi spelar med varandra.
3. Hur många är ni i bandet?
2 stycken



4. Vem spelar instrumenten och vem sjunger?
Davina och Sofi utan e spelar och sjunger tillsammans.
5. Hur många spelningar har ni haft?
2 stycken
6. Vilka spelningar har varit längst hemmifrån?
Linköping

Dem har ingen hemsida just nu men det kommer tror jag nog.
Här kommer lite bilder på dem.




Jag har två band till att lägga upp som är färdiga men sen tar det slut, har inte fått tag i några fler band, så det skulle vara mycket hjälp av er om ni kommer någt band som jag skulle kunna höra av mig till. Jag hör av mig till vilka band som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar