onsdag 5 december 2012

onsdag.

Ja idag är det onsdag, vad har man gjort idag? jo man försov sig rejält idag, inte bra det! Hatar mig själv för att jag försov mig. menmen.

Så jag bestämmde mig för att jag ska skotta snö idag bara för att jag försov mig och det behövdes kan jag tala om. För när jag skulle gå ut och röka så fick jag trycka upp dörren för att få upp den, hade kommit så mycket snö i natt och under dagen att snön hade kommit en bit upp på dörren!
Så jag letade fram en spade typ så ja kunde börja skotta och nu så har man skottat massor, tror jag har gått ut 3 gånger idag bara och skottat men jag kommer få gå ut några gånger till innan man ska lägga sig. Jag vill inte vara insnöad i morron!

Här kommer det lite bilder på hur det blev efter jag skotta, glömde ta bilder hur det såg ut från början men ni förstår nog hur det såg ut :)



















Känner mig duktig som har gjort detta! :)

1 kommentar:

  1. trött i rygg o armar nu då ? tror att det kommit lite mer snö här

    SvaraRadera