tisdag 18 december 2012

seg!!

Idag är jag verkligen seg, har gått as sakta på praktiken, trodde att jag aldrig skulle få gå hem. Men under hela den tiden så har jag haft ont i huvudet, tog tabletter men det hjälpte inte samt jag har druckit as mycket vatten men det hjälpte inte heller. hatar att ha ont i huvudet.

Jag har inte gjort så mycket idag, praktik, åkte hem, var uppe hos Jesssi för hon hade inga kanaler så Patric som var här hjälpte henne med det och hon hade råkat dra ut sladden så där löste vi problemet! Har lagat mat till i morron. Stekte falukorv och makaroner, jag stekte dem också! gottans :)
Det sista jag gjorde var att städa kattlådan så nu ska jag inte göra ett skit. funderar på att sova men klockan är lite för lite för det ..

Men pappa hade kommenterat så tänker svara här ist.
Pappa varför blir det inte dem godsakerna iår? Har du blivit sjuk? Du äter ju alltid dem :P

Just det jag skulle ha visat er klänningen men jag orkar inte fixa med mobilen och datan, är för seg idag! sorry för det!

Nu ska jag kolla lite fb sen vet jag inte.
Men ha det bra där ute i snön!

1 kommentar:

  1. Nja tänkte eftersom det inte skulle bli så stor jul så men köpte några på lösvikt :)

    GOD JUL

    SvaraRadera